det här med att hålla bloggen vid liv

Jaa det var ju inte så lätt det här. men ialf har dagen spenderats ute med familjen. I går var vi på en liten mini fest hos Roger, trevligt trevligt Senare bar iväg mot Krog och kompani. Första gången jag var där faktiskt, blev dock inte lång varig , eftersom när sara sätter igång slutar det inte bra. Det första jag gör är att spilla ut en öl över hela baren på några kostymnissar hehe ;P men men, sånt som händer ibland. Så skutta hemmåt ist . Nu blir det film å lung kväll för min del =)





 

Musik fixarna




Detta var hemma ho Roger =)







I Gillstad idag !






Apollo <3




Mattias,, en av bröderna





Johanna , en av systrarna

Kommentarer
Postat av: Louise

vad söta vi är ;)

2009-08-02 @ 09:45:24
URL: http://loyisen.blogspot.com
Postat av: Elin Drackner

Åhh vad skoj att du oxå har börjat Bloggat =)

Lägger in dig som favorit på min blogg, http://misselin87.bloggspace.se/



Kramar Elin <3

2009-08-02 @ 15:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0