Kanon kväll !!

Hade riktigt roligt igår faktikt. Brukar inte att gilla att hänga på stadt, men med rätt människor så spelar det ingen roll! Jätte god mat och stämningen var super. Vann ju även allsången inte bara en omgång utan tre presentkort blev det.  Kom väll hem runt ett snåret, gillar inte Stadt när det är för mkt folk, folk som knuffas å tar för lång tid att beställa i baren.!


Idag började dagen med bakfyllepizza med mor å far. Har spenderat hela dagen i Gillstad så att säga. Nu blir det Topchef med ännu mera mat. Jag äter verkligen hela tiden dagen efter.

sandra strålar





Några av folket





Madde och lite av theres snygga frisyr



Bevis





Kommentarer
Postat av: Sandra

Jävlar vilket smile jag har på första kortet:P haha låter som en härlig bakfylledag:P själv fick jag besöka sjukhuset en sväng idag, blir fan aldrig frisk:P

2009-09-27 @ 22:49:22
URL: http://sandralans.blogg.se/
Postat av: Elin Drackner

Det var skoj att se dig i Lördags =)



Nu har jag en ny blogg förresten, http://misselin87.blogspot.com/



Skoj att du har börjat skriva igen =)

2009-09-28 @ 12:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0